اچ شرا رایگان و آموزش ساخت کیف پول Hshare (HSR)

اچ شرا رایگان و آموزش ساخت کیف پول Hshare (HSR)

اچ شرا (Hshare) چیست؟

ارز دیجیتالی اچ شرا دارای شبکه توافقی است که به صورت HSR در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار اچ شرا در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد اچ شرا نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. اچ شرا ایمن است و تاکنون اچ شرا هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان اچ شرا از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد HSR وجود دارد از جمله :سازنده اچ شرا کیست؟ آیا اچ شرا قانونی است؟ اچ شرا چگونه کار می کند؟ آیا Hshare در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز اچ شرا (Hshare) ؟

ارزش کل اچ شرا در بازار جهانی 531074639 دلار که معادل آن به تومان 2389835875500 تومان است. آینده اچ شرا در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش اچ شرا سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت اچ شرا در بازار 12.54 دلار که معادل آن در بازار ایران 56430. تومان است.

آموزش ساخت کیف پول اچ شرا (Hshare)

برای ساخت کیف پول اچ شرا روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Hshare و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت اچ شرا مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش HSR دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار اچ شرا حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل اچ شرا، بازیابی و بازگشت حساب اچ شرا در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولHshare می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت اچ شرا (Hshare) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت اچ شرا به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی اچ شرا میتونید کسب در آمد داشته باشید. اچ شرا رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Hshare استخراج اچ شرا از طریق دستگاه های ماینر اچ شرا است.

خرید اچ شرا ارزان

برای خرید اچ شرا میتوانید از سایت های واسط فروشنده اچ شرا ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت اچ شرا خرید را انجام دهید. قبل از خرید اچ شرا نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای اچ شرا وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب اچ شرا کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل اچ شرا به تومان است. درصد رشد HSR در حال حاضر -0.3287 و قیمت HSR جهت خرید 12.54 دلار و 56430. تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش اچ شرا (Hshare)

اگر قصد فروش اچ شرا را دارید از طریق سایت Hshare اقدام کنید. با توجه به ارزش Hshare در بازار جهانی که معادل 531074639 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به اچ شرا در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده اچ شرا در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Hshare را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا اچ شرا را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای اچ شرا می باشد.

تبدیل اچ شرا (Hshare)

شما می توانید Hshare را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل اچ شرا به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Hshare (اچ شرا) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال اچ شرا نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال اچ شرا از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال اچ شرا را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *