رکس رایگان و آموزش ساخت کیف پول REX (REX)

رکس رایگان و آموزش ساخت کیف پول REX (REX)

رکس (REX) چیست؟

ارز دیجیتالی رکس دارای شبکه توافقی است که به صورت REX در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار رکس در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد رکس نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. رکس ایمن است و تاکنون رکس هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان رکس از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد REX وجود دارد از جمله :سازنده رکس کیست؟ آیا رکس قانونی است؟ رکس چگونه کار می کند؟ آیا REX در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز رکس (REX) ؟

ارزش کل رکس در بازار جهانی 1870680 دلار که معادل آن به تومان 8418060000 تومان است. آینده رکس در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش رکس سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت رکس در بازار 0.215995 دلار که معادل آن در بازار ایران 971.9775 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول رکس (REX)

برای ساخت کیف پول رکس روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول REX و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت رکس مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش REX دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار رکس حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل رکس، بازیابی و بازگشت حساب رکس در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولREX می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت رکس (REX) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت رکس به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی رکس میتونید کسب در آمد داشته باشید. رکس رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق REX استخراج رکس از طریق دستگاه های ماینر رکس است.

خرید رکس ارزان

برای خرید رکس میتوانید از سایت های واسط فروشنده رکس ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت رکس خرید را انجام دهید. قبل از خرید رکس نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای رکس وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب رکس کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل رکس به تومان است. درصد رشد REX در حال حاضر 0.3015 و قیمت REX جهت خرید 0.215995 دلار و 971.9775 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش رکس (REX)

اگر قصد فروش رکس را دارید از طریق سایت REX اقدام کنید. با توجه به ارزش REX در بازار جهانی که معادل 1870680 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به رکس در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده رکس در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان REX را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا رکس را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای رکس می باشد.

تبدیل رکس (REX)

شما می توانید REX را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل رکس به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید REX (رکس) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال رکس نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال رکس از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال رکس را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *