بیتور رایگان و آموزش ساخت کیف پول bitEUR (BITEUR)

بیتور رایگان و آموزش ساخت کیف پول bitEUR (BITEUR)

بیتور (bitEUR) چیست؟

ارز دیجیتالی بیتور دارای شبکه توافقی است که به صورت BITEUR در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار بیتور در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد بیتور نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. بیتور ایمن است و تاکنون بیتور هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان بیتور از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد BITEUR وجود دارد از جمله :سازنده بیتور کیست؟ آیا بیتور قانونی است؟ بیتور چگونه کار می کند؟ آیا bitEUR در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز بیتور (bitEUR) ؟

ارزش کل بیتور در بازار جهانی 109074 دلار که معادل آن به تومان 490833000 تومان است. آینده بیتور در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش بیتور سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت بیتور در بازار 1.22 دلار که معادل آن در بازار ایران 5490 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول بیتور (bitEUR)

برای ساخت کیف پول بیتور روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول bitEUR و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت بیتور مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش BITEUR دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار بیتور حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل بیتور، بازیابی و بازگشت حساب بیتور در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولbitEUR می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت بیتور (bitEUR) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت بیتور به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی بیتور میتونید کسب در آمد داشته باشید. بیتور رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق bitEUR استخراج بیتور از طریق دستگاه های ماینر بیتور است.

خرید بیتور ارزان

برای خرید بیتور میتوانید از سایت های واسط فروشنده بیتور ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت بیتور خرید را انجام دهید. قبل از خرید بیتور نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای بیتور وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب بیتور کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل بیتور به تومان است. درصد رشد BITEUR در حال حاضر -0.0471 و قیمت BITEUR جهت خرید 1.22 دلار و 5490 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش بیتور (bitEUR)

اگر قصد فروش بیتور را دارید از طریق سایت bitEUR اقدام کنید. با توجه به ارزش bitEUR در بازار جهانی که معادل 109074 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به بیتور در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده بیتور در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان bitEUR را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا بیتور را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای بیتور می باشد.

تبدیل بیتور (bitEUR)

شما می توانید bitEUR را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل بیتور به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید bitEUR (بیتور) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال بیتور نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال بیتور از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال بیتور را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *