اور رایگان و آموزش ساخت کیف پول UR (UR)

اور رایگان و آموزش ساخت کیف پول UR (UR)

اور (UR) چیست؟

ارز دیجیتالی اور دارای شبکه توافقی است که به صورت UR در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار اور در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد اور نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. اور ایمن است و تاکنون اور هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان اور از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد UR وجود دارد از جمله :سازنده اور کیست؟ آیا اور قانونی است؟ اور چگونه کار می کند؟ آیا UR در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز اور (UR) ؟

ارزش کل اور در بازار جهانی Unknown دلار که معادل آن به تومان در حال حاضر 0 تومان است. آینده اور در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش اور سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت اور در بازار 0.001218 دلار که معادل آن در بازار ایران 5.481 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول اور (UR)

برای ساخت کیف پول اور روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول UR و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت اور مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش UR دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار اور حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل اور، بازیابی و بازگشت حساب اور در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولUR می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت اور (UR) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت اور به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی اور میتونید کسب در آمد داشته باشید. اور رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق UR استخراج اور از طریق دستگاه های ماینر اور است.

خرید اور ارزان

برای خرید اور میتوانید از سایت های واسط فروشنده اور ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت اور خرید را انجام دهید. قبل از خرید اور نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای اور وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب اور کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل اور به تومان است. درصد رشد UR در حال حاضر 1.3226 و قیمت UR جهت خرید 0.001218 دلار و 5.481 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش اور (UR)

اگر قصد فروش اور را دارید از طریق سایت UR اقدام کنید. با توجه به ارزش UR در بازار جهانی که معادل Unknown دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به اور در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده اور در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان UR را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا اور را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای اور می باشد.

تبدیل اور (UR)

شما می توانید UR را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل اور به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید UR (اور) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال اور نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال اور از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال اور را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *