روش و نحوه ساخت پول دیجیتال / مجازی

روش و نحوه ساخت پول دیجیتال / مجازی

روش و نحوه ساخت پول دیجیتال / مجازی

پول دیجیتال چیست؟
Digitalcoin یک سکه پول دیجیتال رمزنگاری کارآمد و یکپارچه است، که توسط یک مرکز کنترل می شود. پول مجازی (Digitalcoin) برای امنیت، ثبات و سهولت استفاده طراحی شده است.


چطور می تونی از اون استفاده کنی؟
Digitalcoin برای عملکرد بهینه سازی شده است و یکی از سریع ترین راه های ارسال و دریافت معاملات در جهان است. Digitalcoin واقعی، قابل استفاده و رایگان است برای استفاده از ارز با چند فروشنده و راه های خرید از اقلام مختلف از جمله سخت افزار، نرم افزار، بازی Steam، مواد غذایی، جواهرات، فلزات گرانبها و… .

تولید پول دیجیتال به صورت امن، ناشناس و به طور دائم
دیجیتال کوینی ها با کمک نیروی پردازش برای تامین امنیت شبکه دیجیتال کوین استخراج می شوند. معدنچیان پاداش های متناسب با قدرت محاسبات خود را دریافت می کنند. هنگامی که سکه ها استخراج می شوند، می توانند توسط هر کسی در هر جای دنیا ارسال و دریافت شوند.

خرید و فروش آنلاین پول دیجیتال
شما می توانید از پول دیجیتال برای برقراری ارتباط آزادانه و بدون مرزها، مداخله دولت و یا بازپرداخت ها استفاده کنید. Digitalcoin را می توان به هر ارز از جمله دلار، USD، یورو، یوان، روبل، بیتکوین و… بیشتر تبدیل شده است.

ذخیره سازی پول مجازی
شما می توانید با استفاده از کامپیوتر ویندوز، مک، اندروید یا لینوکس، دیجیتال کوزین ها را ذخیره، ارسال و دریافت کنید. شما همچنین می توانید یک کیف پول دیجیتال برای ذخیره سازی طولانی مدت تولید کنید و دیجیتال کوزین ها را کاملا از شبکه جدا کنید.

معاملات امن پول
شبکه Digitalcoin قوی، پاسخگو و فعالانه توسعه یافته است. ما از آخرین تکنولوژی رمزنگاری و تکنولوژی برای ایجاد سیستم ارزشی واقعا جهانی استفاده می کنیم. این سیستم به طور کامل بدون کنترل مرکزی توزیع شده است.
شروع به استفاده از پول مجازی برای معاملات خود و تجربه آنچه آزاد، امن، و پول قابل اعتماد می تواند به شما و کسب و کار شما فراهم می کند.


شروع کنید

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *