گولوس رایگان و آموزش ساخت کیف پول Golos (GOLOS)

گولوس رایگان و آموزش ساخت کیف پول Golos (GOLOS)

گولوس (Golos) چیست؟

ارز دیجیتالی گولوس دارای شبکه توافقی است که به صورت GOLOS در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار گولوس در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد گولوس نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. گولوس ایمن است و تاکنون گولوس هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان گولوس از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد GOLOS وجود دارد از جمله :سازنده گولوس کیست؟ آیا گولوس قانونی است؟ گولوس چگونه کار می کند؟ آیا Golos در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز گولوس (Golos) ؟

ارزش کل گولوس در بازار جهانی 21372173 دلار که معادل آن به تومان 96174778500 تومان است. آینده گولوس در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش گولوس سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت گولوس در بازار 0.171638 دلار که معادل آن در بازار ایران 772.371 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول گولوس (Golos)

برای ساخت کیف پول گولوس روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Golos و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت گولوس مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش GOLOS دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار گولوس حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل گولوس، بازیابی و بازگشت حساب گولوس در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولGolos می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت گولوس (Golos) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت گولوس به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی گولوس میتونید کسب در آمد داشته باشید. گولوس رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Golos استخراج گولوس از طریق دستگاه های ماینر گولوس است.

خرید گولوس ارزان

برای خرید گولوس میتوانید از سایت های واسط فروشنده گولوس ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت گولوس خرید را انجام دهید. قبل از خرید گولوس نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای گولوس وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب گولوس کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل گولوس به تومان است. درصد رشد GOLOS در حال حاضر 0.1961 و قیمت GOLOS جهت خرید 0.171638 دلار و 772.371 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش گولوس (Golos)

اگر قصد فروش گولوس را دارید از طریق سایت Golos اقدام کنید. با توجه به ارزش Golos در بازار جهانی که معادل 21372173 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به گولوس در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده گولوس در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Golos را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا گولوس را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای گولوس می باشد.

تبدیل گولوس (Golos)

شما می توانید Golos را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل گولوس به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Golos (گولوس) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال گولوس نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال گولوس از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال گولوس را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *