دانلود نمونه سوالات روشها و فنون تدریس علوم تربیتی با پاسخ

دانلود نمونه سوالات روشها و فنون تدریس علوم تربیتی با پاسخ

دانلود نمونه سوالات روشها و فنون تدریس علوم تربیتی با پاسخ از دروس اصلی در مقطع کارشناسی – جزوه و پروژه روشها و فنون تدریس + آزمون آنلاین

نمونه سوالات روشها و فنون تدریس

بانک دانلود نمونه سوال گزینه ها گنجینه ای کامل از تمامی نمونه سوالات درس روشها و فنون تدریس است. اگر دانشجوی رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی هستید پیشنهاد میکنیم جهت دانلود سوالات رشته علوم تربیتی از این سوالات بهره مند شوید. در این بخش جدید ترین نمونه سوالاتروشها و فنون تدریس رشته علوم تربیتی قرار داده شده است، که برای دانلود نمونه سوال، روی لینک مربوطه کلیک کنید. سوالات به صورت فایل پی دی اف (pdf) میباشد.

دانلود نمونه سوالات

کتاب ها و جزوات درس علوم تربیتی

کتاب علوم تربیتی یکی از مهمترین مراجع و یکی از دروس اصلی و منابع مربوط به رشته علوم تربیتی در دانشگاه می باشد. که لینک دانلود این کتاب برای شما آماده شده است. امیدواریم این کتاب در بهتر یادگیری مطالب درسی به شما کمک کند. در ادامه برای دانلود کتاب روشها و فنون تدریس روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود کتاب

جزوه کامل درس روشها و فنون تدریس در این جزوه به بیان مفاهیم این درس رشته علوم تربیتی پرداخته شده است. همچنین این جزوه به همراه تمرینات و حل مثال های گرد آوری شده است. برای دانلود جزوه درس روشها و فنون تدریس رشته علوم تربیتی متوانید از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود جزوه

نمونه تست های روشها و فنون تدریس

درس روشها و فنون تدریس 3 واحدی و جزء دروس رشته علوم تربیتی مقطع کارشناسی می باشد که در کنکور یکی از دروس مهم این رشته محصوب میشود. در این بخش نمونه سوالات تستی روشها و فنون تدریس برای شما دانشجویان علوم تربیتی قرار داده شده است. ویژگی های فایل نمونه تست های درس روشها و فنون تدریس:

  • ویژه دانشجویان رشته علوم تربیتی کارشناسی
  • شرح کامل کلیه مطالب درس روشها و فنون تدریس
  • نکات کاربردی و مهم کنکوری
  • تست های طبقه بندی شده کنکور سراسری و آزاد
  • تست های تالیفی تکمیلی
  • همراه با پاسخ های کاملا تشریحی

سوالات روشها و فنون تدریس با پاسخ

شما دانشجوی گرامی در صورتی که نیازمند سوالات با پاسخ درس روشها و فنون تدریس رشته علوم تربیتی هستید میتوانید از سوالات به همراه جواب که برای شما فراهم شده است بهره مند شوید.همچنین اکثریت سوالات دروس دیگر رشته علوم تربیتی برای شما بر روی سایت قرار گرفته است که میتوانید با جستجوی نام درس از آن استفاده کنید. در لینک زیر دانلود سوالات پایان ترم با پاسخ درس روشها و فنون تدریس گرد آوری شده است.

دانلود نمونه سوالات

آزمون انلاین روشها و فنون تدریس رشته علوم تربیتی

وب سایت گزینه ها اولین و بزرگترین مرجع برگذار کننده آزمون های آنلاین می باشد که با استفاده از آخرین نمونه تست های روشها و فنون تدریس آزمون های آنلاین را طراحی و پیاده سازی کرده است. شما دانشجوی رشته علوم تربیتی جهت بهره مندی از ازمون انلاین روشها و فنون تدریس میتوانید با مراجعه به سامانه آزمون آنلاین از این آزمون ها برای یادگیری بهتر و سنجش خود بهره مند شوید.

آزمون آنلاین علوم تربیتی

پروژه و مقاله روشها و فنون تدریس

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی هستید قطعا یکی از دغدغه های شما انجام پروژه، مقاله و تحقیق درس روشها و فنون تدریس می باشد. در این بخش هدف انتشار پروژه ها ، مقالات و تحقیق های انجام شده این درس به صورت رایگان است. در صورتی که مایل هستید جدیدترین پروژه ، تحقیق و مقاله درس روشها و فنون تدریس را دانلود کنید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود پروژه و مقاله

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

1 دیدگاه در “دانلود نمونه سوالات روشها و فنون تدریس علوم تربیتی با پاسخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *