نرلاكوين رایگان و آموزش ساخت کیف پول Unrealcoin (URC)

نرلاكوين رایگان و آموزش ساخت کیف پول Unrealcoin (URC)

نرلاكوين (Unrealcoin) چیست؟

ارز دیجیتالی نرلاكوين دارای شبکه توافقی است که به صورت URC در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار نرلاكوين در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد نرلاكوين نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. نرلاكوين ایمن است و تاکنون نرلاكوين هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان نرلاكوين از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد URC وجود دارد از جمله :سازنده نرلاكوين کیست؟ آیا نرلاكوين قانونی است؟ نرلاكوين چگونه کار می کند؟ آیا Unrealcoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز نرلاكوين (Unrealcoin) ؟

ارزش کل نرلاكوين در بازار جهانی 143657 دلار که معادل آن به تومان 646456500 تومان است. آینده نرلاكوين در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش نرلاكوين سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت نرلاكوين در بازار 0.020451 دلار که معادل آن در بازار ایران 92.0295 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول نرلاكوين (Unrealcoin)

برای ساخت کیف پول نرلاكوين روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Unrealcoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت نرلاكوين مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش URC دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار نرلاكوين حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل نرلاكوين، بازیابی و بازگشت حساب نرلاكوين در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولUnrealcoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت نرلاكوين (Unrealcoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت نرلاكوين به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی نرلاكوين میتونید کسب در آمد داشته باشید. نرلاكوين رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Unrealcoin استخراج نرلاكوين از طریق دستگاه های ماینر نرلاكوين است.

خرید نرلاكوين ارزان

برای خرید نرلاكوين میتوانید از سایت های واسط فروشنده نرلاكوين ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت نرلاكوين خرید را انجام دهید. قبل از خرید نرلاكوين نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای نرلاكوين وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب نرلاكوين کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل نرلاكوين به تومان است. درصد رشد URC در حال حاضر -0.2181 و قیمت URC جهت خرید 0.020451 دلار و 92.0295 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش نرلاكوين (Unrealcoin)

اگر قصد فروش نرلاكوين را دارید از طریق سایت Unrealcoin اقدام کنید. با توجه به ارزش Unrealcoin در بازار جهانی که معادل 143657 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به نرلاكوين در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده نرلاكوين در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Unrealcoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا نرلاكوين را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای نرلاكوين می باشد.

تبدیل نرلاكوين (Unrealcoin)

شما می توانید Unrealcoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل نرلاكوين به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Unrealcoin (نرلاكوين) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال نرلاكوين نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال نرلاكوين از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال نرلاكوين را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *