وپنکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول VPNCoin (VASH)

وپنکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول VPNCoin (VASH)

وپنکین (VPNCoin) چیست؟

ارز دیجیتالی وپنکین دارای شبکه توافقی است که به صورت VASH در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار وپنکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد وپنکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. وپنکین ایمن است و تاکنون وپنکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان وپنکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد VASH وجود دارد از جمله :سازنده وپنکین کیست؟ آیا وپنکین قانونی است؟ وپنکین چگونه کار می کند؟ آیا VPNCoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز وپنکین (VPNCoin) ؟

ارزش کل وپنکین در بازار جهانی Unknown دلار که معادل آن به تومان در حال حاضر 0 تومان است. آینده وپنکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش وپنکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت وپنکین در بازار 0.005148 دلار که معادل آن در بازار ایران 23.166 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول وپنکین (VPNCoin)

برای ساخت کیف پول وپنکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول VPNCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت وپنکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش VASH دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار وپنکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل وپنکین، بازیابی و بازگشت حساب وپنکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولVPNCoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت وپنکین (VPNCoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت وپنکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی وپنکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. وپنکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق VPNCoin استخراج وپنکین از طریق دستگاه های ماینر وپنکین است.

خرید وپنکین ارزان

برای خرید وپنکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده وپنکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت وپنکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید وپنکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای وپنکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب وپنکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل وپنکین به تومان است. درصد رشد VASH در حال حاضر -0.0316 و قیمت VASH جهت خرید 0.005148 دلار و 23.166 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش وپنکین (VPNCoin)

اگر قصد فروش وپنکین را دارید از طریق سایت VPNCoin اقدام کنید. با توجه به ارزش VPNCoin در بازار جهانی که معادل Unknown دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به وپنکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده وپنکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان VPNCoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا وپنکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای وپنکین می باشد.

تبدیل وپنکین (VPNCoin)

شما می توانید VPNCoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل وپنکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید VPNCoin (وپنکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال وپنکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال وپنکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال وپنکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *