نمونه سوالات نمونه دولتی 4استان

نمونه سوالات نمونه دولتی 4استان

نمونه سوالات نمونه دولتی 4استان

زمان آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی

در اسفند ماه هر سال ثبت نام آزمون تیزهوشان و آزمون نمونه دولتی برگزار خواهد شد. ثبت نام بطور سراسری برگزار می‌شود و برای اطلاع از زمان برگزاری این آزمون باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. در نیمه اول اردیبهشت ماه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بصورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی، از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سراسر کشور، هنگام ثبت ‌نام قابل‌مشاهده است.

تمامی مراحل اعم از ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتیجه آزمون، ثبت درخواست تجدیدنظر و دریافت پاسخ آن، به‌صورت اینترنتی خواهد بود و تمام مراحل به شیوه غیرحضوری توسط داوطلبان انجام می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون (شامل: نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی انتخاب‌شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه امتحانی، پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

جهت آشنایی شما عزیزان با سوالات این آزمون، سوالات آزمون نمونه دولتی 4 استان که شامل: استان قزوین و کرج – سیستان و بلوچستان-هرمزگان-یزد می باشد، را در زیر برایتان آوردیم که با کلیک برروی گزینه دانلود فایل می توانید این نمونه سوالات را دانلود نموده و با مطالعه دقیق آنها برای شرکت در آزمون اصلی آماده بشید.

 

[zarinpalpaiddownloads id=”17″]

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *