سترج رایگان و آموزش ساخت کیف پول Storj (STORJ)

سترج رایگان و آموزش ساخت کیف پول Storj (STORJ)

سترج (Storj) چیست؟

ارز دیجیتالی سترج دارای شبکه توافقی است که به صورت STORJ در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار سترج در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد سترج نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. سترج ایمن است و تاکنون سترج هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان سترج از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد STORJ وجود دارد از جمله :سازنده سترج کیست؟ آیا سترج قانونی است؟ سترج چگونه کار می کند؟ آیا Storj در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز سترج (Storj) ؟

ارزش کل سترج در بازار جهانی 85957690 دلار که معادل آن به تومان 386809605000 تومان است. آینده سترج در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش سترج سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت سترج در بازار 0.815432 دلار که معادل آن در بازار ایران 3669.444 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول سترج (Storj)

برای ساخت کیف پول سترج روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Storj و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت سترج مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش STORJ دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار سترج حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل سترج، بازیابی و بازگشت حساب سترج در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولStorj می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت سترج (Storj) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت سترج به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی سترج میتونید کسب در آمد داشته باشید. سترج رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Storj استخراج سترج از طریق دستگاه های ماینر سترج است.

خرید سترج ارزان

برای خرید سترج میتوانید از سایت های واسط فروشنده سترج ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت سترج خرید را انجام دهید. قبل از خرید سترج نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای سترج وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب سترج کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل سترج به تومان است. درصد رشد STORJ در حال حاضر 0.0068 و قیمت STORJ جهت خرید 0.815432 دلار و 3669.444 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش سترج (Storj)

اگر قصد فروش سترج را دارید از طریق سایت Storj اقدام کنید. با توجه به ارزش Storj در بازار جهانی که معادل 85957690 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به سترج در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده سترج در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Storj را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا سترج را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای سترج می باشد.

تبدیل سترج (Storj)

شما می توانید Storj را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل سترج به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Storj (سترج) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال سترج نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال سترج از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال سترج را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *