ایون رایگان و آموزش ساخت کیف پول Aeon (AEON)

ایون رایگان و آموزش ساخت کیف پول Aeon (AEON)

ایون (Aeon) چیست؟

ارز دیجیتالی ایون دارای شبکه توافقی است که به صورت AEON در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار ایون در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد ایون نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. ایون ایمن است و تاکنون ایون هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان ایون از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد AEON وجود دارد از جمله :سازنده ایون کیست؟ آیا ایون قانونی است؟ ایون چگونه کار می کند؟ آیا Aeon در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز ایون (Aeon) ؟

ارزش کل ایون در بازار جهانی 49250101 دلار که معادل آن به تومان 221625454500 تومان است. آینده ایون در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش ایون سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت ایون در بازار 3.36 دلار که معادل آن در بازار ایران 15120 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول ایون (Aeon)

برای ساخت کیف پول ایون روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Aeon و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت ایون مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش AEON دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار ایون حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل ایون، بازیابی و بازگشت حساب ایون در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولAeon می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت ایون (Aeon) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت ایون به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی ایون میتونید کسب در آمد داشته باشید. ایون رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Aeon استخراج ایون از طریق دستگاه های ماینر ایون است.

خرید ایون ارزان

برای خرید ایون میتوانید از سایت های واسط فروشنده ایون ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت ایون خرید را انجام دهید. قبل از خرید ایون نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای ایون وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب ایون کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل ایون به تومان است. درصد رشد AEON در حال حاضر -0.1843 و قیمت AEON جهت خرید 3.36 دلار و 15120 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش ایون (Aeon)

اگر قصد فروش ایون را دارید از طریق سایت Aeon اقدام کنید. با توجه به ارزش Aeon در بازار جهانی که معادل 49250101 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به ایون در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده ایون در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Aeon را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا ایون را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای ایون می باشد.

تبدیل ایون (Aeon)

شما می توانید Aeon را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل ایون به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Aeon (ایون) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال ایون نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال ایون از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال ایون را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *