بیتوسد رایگان و آموزش ساخت کیف پول bitUSD (BITUSD)

بیتوسد رایگان و آموزش ساخت کیف پول bitUSD (BITUSD)

بیتوسد (bitUSD) چیست؟

ارز دیجیتالی بیتوسد دارای شبکه توافقی است که به صورت BITUSD در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار بیتوسد در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد بیتوسد نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. بیتوسد ایمن است و تاکنون بیتوسد هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان بیتوسد از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد BITUSD وجود دارد از جمله :سازنده بیتوسد کیست؟ آیا بیتوسد قانونی است؟ بیتوسد چگونه کار می کند؟ آیا bitUSD در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز بیتوسد (bitUSD) ؟

ارزش کل بیتوسد در بازار جهانی 9947015 دلار که معادل آن به تومان 44761567500 تومان است. آینده بیتوسد در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش بیتوسد سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت بیتوسد در بازار 0.978565 دلار که معادل آن در بازار ایران 4403.5425 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول بیتوسد (bitUSD)

برای ساخت کیف پول بیتوسد روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول bitUSD و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت بیتوسد مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش BITUSD دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار بیتوسد حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل بیتوسد، بازیابی و بازگشت حساب بیتوسد در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولbitUSD می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت بیتوسد (bitUSD) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت بیتوسد به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی بیتوسد میتونید کسب در آمد داشته باشید. بیتوسد رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق bitUSD استخراج بیتوسد از طریق دستگاه های ماینر بیتوسد است.

خرید بیتوسد ارزان

برای خرید بیتوسد میتوانید از سایت های واسط فروشنده بیتوسد ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت بیتوسد خرید را انجام دهید. قبل از خرید بیتوسد نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای بیتوسد وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب بیتوسد کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل بیتوسد به تومان است. درصد رشد BITUSD در حال حاضر -0.0515 و قیمت BITUSD جهت خرید 0.978565 دلار و 4403.5425 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش بیتوسد (bitUSD)

اگر قصد فروش بیتوسد را دارید از طریق سایت bitUSD اقدام کنید. با توجه به ارزش bitUSD در بازار جهانی که معادل 9947015 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به بیتوسد در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده بیتوسد در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان bitUSD را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا بیتوسد را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای بیتوسد می باشد.

تبدیل بیتوسد (bitUSD)

شما می توانید bitUSD را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل بیتوسد به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید bitUSD (بیتوسد) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال بیتوسد نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال بیتوسد از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال بیتوسد را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *