آبی رایگان و آموزش ساخت کیف پول BLUE (BLUE)

آبی رایگان و آموزش ساخت کیف پول BLUE (BLUE)

آبی (BLUE) چیست؟

ارز دیجیتالی آبی دارای شبکه توافقی است که به صورت BLUE در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار آبی در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد آبی نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. آبی ایمن است و تاکنون آبی هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان آبی از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد BLUE وجود دارد از جمله :سازنده آبی کیست؟ آیا آبی قانونی است؟ آبی چگونه کار می کند؟ آیا BLUE در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز آبی (BLUE) ؟

ارزش کل آبی در بازار جهانی 8914991 دلار که معادل آن به تومان 40117459500 تومان است. آینده آبی در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش آبی سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت آبی در بازار 0.266042 دلار که معادل آن در بازار ایران 1197.189 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول آبی (BLUE)

برای ساخت کیف پول آبی روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول BLUE و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت آبی مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش BLUE دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار آبی حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل آبی، بازیابی و بازگشت حساب آبی در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولBLUE می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت آبی (BLUE) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت آبی به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی آبی میتونید کسب در آمد داشته باشید. آبی رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق BLUE استخراج آبی از طریق دستگاه های ماینر آبی است.

خرید آبی ارزان

برای خرید آبی میتوانید از سایت های واسط فروشنده آبی ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت آبی خرید را انجام دهید. قبل از خرید آبی نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای آبی وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب آبی کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل آبی به تومان است. درصد رشد BLUE در حال حاضر 0.1867 و قیمت BLUE جهت خرید 0.266042 دلار و 1197.189 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش آبی (BLUE)

اگر قصد فروش آبی را دارید از طریق سایت BLUE اقدام کنید. با توجه به ارزش BLUE در بازار جهانی که معادل 8914991 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به آبی در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده آبی در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان BLUE را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا آبی را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای آبی می باشد.

تبدیل آبی (BLUE)

شما می توانید BLUE را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل آبی به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید BLUE (آبی) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال آبی نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال آبی از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال آبی را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *