ستیلتهکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Stealthcoin (XST)

ستیلتهکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Stealthcoin (XST)

ستیلتهکین (Stealthcoin) چیست؟

ارز دیجیتالی ستیلتهکین دارای شبکه توافقی است که به صورت XST در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار ستیلتهکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد ستیلتهکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. ستیلتهکین ایمن است و تاکنون ستیلتهکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان ستیلتهکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد XST وجود دارد از جمله :سازنده ستیلتهکین کیست؟ آیا ستیلتهکین قانونی است؟ ستیلتهکین چگونه کار می کند؟ آیا Stealthcoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز ستیلتهکین (Stealthcoin) ؟

ارزش کل ستیلتهکین در بازار جهانی 8630050 دلار که معادل آن به تومان 38835225000 تومان است. آینده ستیلتهکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش ستیلتهکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت ستیلتهکین در بازار 0.312942 دلار که معادل آن در بازار ایران 1408.239 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول ستیلتهکین (Stealthcoin)

برای ساخت کیف پول ستیلتهکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Stealthcoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت ستیلتهکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش XST دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار ستیلتهکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل ستیلتهکین، بازیابی و بازگشت حساب ستیلتهکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولStealthcoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت ستیلتهکین (Stealthcoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت ستیلتهکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی ستیلتهکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. ستیلتهکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Stealthcoin استخراج ستیلتهکین از طریق دستگاه های ماینر ستیلتهکین است.

خرید ستیلتهکین ارزان

برای خرید ستیلتهکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده ستیلتهکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت ستیلتهکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید ستیلتهکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای ستیلتهکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب ستیلتهکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل ستیلتهکین به تومان است. درصد رشد XST در حال حاضر -0.0517 و قیمت XST جهت خرید 0.312942 دلار و 1408.239 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش ستیلتهکین (Stealthcoin)

اگر قصد فروش ستیلتهکین را دارید از طریق سایت Stealthcoin اقدام کنید. با توجه به ارزش Stealthcoin در بازار جهانی که معادل 8630050 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به ستیلتهکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده ستیلتهکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Stealthcoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا ستیلتهکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای ستیلتهکین می باشد.

تبدیل ستیلتهکین (Stealthcoin)

شما می توانید Stealthcoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل ستیلتهکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Stealthcoin (ستیلتهکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال ستیلتهکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال ستیلتهکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال ستیلتهکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *