مینتکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Mintcoin (MINT)

مینتکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Mintcoin (MINT)

مینتکین (Mintcoin) چیست؟

ارز دیجیتالی مینتکین دارای شبکه توافقی است که به صورت MINT در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار مینتکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد مینتکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. مینتکین ایمن است و تاکنون مینتکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان مینتکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد MINT وجود دارد از جمله :سازنده مینتکین کیست؟ آیا مینتکین قانونی است؟ مینتکین چگونه کار می کند؟ آیا Mintcoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز مینتکین (Mintcoin) ؟

ارزش کل مینتکین در بازار جهانی 6556215 دلار که معادل آن به تومان 29502967500 تومان است. آینده مینتکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش مینتکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت مینتکین در بازار 0.000263 دلار که معادل آن در بازار ایران 1.1835 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول مینتکین (Mintcoin)

برای ساخت کیف پول مینتکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Mintcoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت مینتکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش MINT دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار مینتکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل مینتکین، بازیابی و بازگشت حساب مینتکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولMintcoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت مینتکین (Mintcoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت مینتکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی مینتکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. مینتکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Mintcoin استخراج مینتکین از طریق دستگاه های ماینر مینتکین است.

خرید مینتکین ارزان

برای خرید مینتکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده مینتکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت مینتکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید مینتکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای مینتکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب مینتکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل مینتکین به تومان است. درصد رشد MINT در حال حاضر 0.5109 و قیمت MINT جهت خرید 0.000263 دلار و 1.1835 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش مینتکین (Mintcoin)

اگر قصد فروش مینتکین را دارید از طریق سایت Mintcoin اقدام کنید. با توجه به ارزش Mintcoin در بازار جهانی که معادل 6556215 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به مینتکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده مینتکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Mintcoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا مینتکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای مینتکین می باشد.

تبدیل مینتکین (Mintcoin)

شما می توانید Mintcoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل مینتکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Mintcoin (مینتکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال مینتکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال مینتکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال مینتکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *