پریمکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Primecoin (XPM)

پریمکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Primecoin (XPM)

پریمکین (Primecoin) چیست؟

ارز دیجیتالی پریمکین دارای شبکه توافقی است که به صورت XPM در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار پریمکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد پریمکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. پریمکین ایمن است و تاکنون پریمکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان پریمکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد XPM وجود دارد از جمله :سازنده پریمکین کیست؟ آیا پریمکین قانونی است؟ پریمکین چگونه کار می کند؟ آیا Primecoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز پریمکین (Primecoin) ؟

ارزش کل پریمکین در بازار جهانی 5699847 دلار که معادل آن به تومان 25649311500 تومان است. آینده پریمکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش پریمکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت پریمکین در بازار 0.263457 دلار که معادل آن در بازار ایران 1185.5565 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول پریمکین (Primecoin)

برای ساخت کیف پول پریمکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Primecoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت پریمکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش XPM دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار پریمکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل پریمکین، بازیابی و بازگشت حساب پریمکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولPrimecoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت پریمکین (Primecoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت پریمکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی پریمکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. پریمکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Primecoin استخراج پریمکین از طریق دستگاه های ماینر پریمکین است.

خرید پریمکین ارزان

برای خرید پریمکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده پریمکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت پریمکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید پریمکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای پریمکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب پریمکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل پریمکین به تومان است. درصد رشد XPM در حال حاضر -0.0135 و قیمت XPM جهت خرید 0.263457 دلار و 1185.5565 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش پریمکین (Primecoin)

اگر قصد فروش پریمکین را دارید از طریق سایت Primecoin اقدام کنید. با توجه به ارزش Primecoin در بازار جهانی که معادل 5699847 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به پریمکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده پریمکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Primecoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا پریمکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای پریمکین می باشد.

تبدیل پریمکین (Primecoin)

شما می توانید Primecoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل پریمکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Primecoin (پریمکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال پریمکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال پریمکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال پریمکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *