پروتکل جیوه رایگان و آموزش ساخت کیف پول Mercury Protocol (GMT)

پروتکل جیوه رایگان و آموزش ساخت کیف پول Mercury Protocol (GMT)

پروتکل جیوه (Mercury Protocol) چیست؟

ارز دیجیتالی پروتکل جیوه دارای شبکه توافقی است که به صورت GMT در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار پروتکل جیوه در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد پروتکل جیوه نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. پروتکل جیوه ایمن است و تاکنون پروتکل جیوه هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان پروتکل جیوه از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد GMT وجود دارد از جمله :سازنده پروتکل جیوه کیست؟ آیا پروتکل جیوه قانونی است؟ پروتکل جیوه چگونه کار می کند؟ آیا Mercury Protocol در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز پروتکل جیوه (Mercury Protocol) ؟

ارزش کل پروتکل جیوه در بازار جهانی 4772062 دلار که معادل آن به تومان 21474279000 تومان است. آینده پروتکل جیوه در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش پروتکل جیوه سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت پروتکل جیوه در بازار 0.028269 دلار که معادل آن در بازار ایران 127.2105 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول پروتکل جیوه (Mercury Protocol)

برای ساخت کیف پول پروتکل جیوه روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Mercury Protocol و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت پروتکل جیوه مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش GMT دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار پروتکل جیوه حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل پروتکل جیوه، بازیابی و بازگشت حساب پروتکل جیوه در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولMercury Protocol می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت پروتکل جیوه (Mercury Protocol) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت پروتکل جیوه به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی پروتکل جیوه میتونید کسب در آمد داشته باشید. پروتکل جیوه رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Mercury Protocol استخراج پروتکل جیوه از طریق دستگاه های ماینر پروتکل جیوه است.

خرید پروتکل جیوه ارزان

برای خرید پروتکل جیوه میتوانید از سایت های واسط فروشنده پروتکل جیوه ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت پروتکل جیوه خرید را انجام دهید. قبل از خرید پروتکل جیوه نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای پروتکل جیوه وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب پروتکل جیوه کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل پروتکل جیوه به تومان است. درصد رشد GMT در حال حاضر 0.0507 و قیمت GMT جهت خرید 0.028269 دلار و 127.2105 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش پروتکل جیوه (Mercury Protocol)

اگر قصد فروش پروتکل جیوه را دارید از طریق سایت Mercury Protocol اقدام کنید. با توجه به ارزش Mercury Protocol در بازار جهانی که معادل 4772062 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به پروتکل جیوه در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده پروتکل جیوه در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Mercury Protocol را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا پروتکل جیوه را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای پروتکل جیوه می باشد.

تبدیل پروتکل جیوه (Mercury Protocol)

شما می توانید Mercury Protocol را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل پروتکل جیوه به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Mercury Protocol (پروتکل جیوه) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال پروتکل جیوه نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال پروتکل جیوه از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال پروتکل جیوه را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *