اینسنکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول InsaneCoin (INSN)

اینسنکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول InsaneCoin (INSN)

اینسنکین (InsaneCoin) چیست؟

ارز دیجیتالی اینسنکین دارای شبکه توافقی است که به صورت INSN در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار اینسنکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد اینسنکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. اینسنکین ایمن است و تاکنون اینسنکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان اینسنکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد INSN وجود دارد از جمله :سازنده اینسنکین کیست؟ آیا اینسنکین قانونی است؟ اینسنکین چگونه کار می کند؟ آیا InsaneCoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز اینسنکین (InsaneCoin) ؟

ارزش کل اینسنکین در بازار جهانی 1001108 دلار که معادل آن به تومان 4504986000 تومان است. آینده اینسنکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش اینسنکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت اینسنکین در بازار 0.054468 دلار که معادل آن در بازار ایران 245.106 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول اینسنکین (InsaneCoin)

برای ساخت کیف پول اینسنکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول InsaneCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت اینسنکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش INSN دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار اینسنکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل اینسنکین، بازیابی و بازگشت حساب اینسنکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولInsaneCoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت اینسنکین (InsaneCoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت اینسنکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی اینسنکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. اینسنکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق InsaneCoin استخراج اینسنکین از طریق دستگاه های ماینر اینسنکین است.

خرید اینسنکین ارزان

برای خرید اینسنکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده اینسنکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت اینسنکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید اینسنکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای اینسنکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب اینسنکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل اینسنکین به تومان است. درصد رشد INSN در حال حاضر 0.1552 و قیمت INSN جهت خرید 0.054468 دلار و 245.106 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش اینسنکین (InsaneCoin)

اگر قصد فروش اینسنکین را دارید از طریق سایت InsaneCoin اقدام کنید. با توجه به ارزش InsaneCoin در بازار جهانی که معادل 1001108 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به اینسنکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده اینسنکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان InsaneCoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا اینسنکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای اینسنکین می باشد.

تبدیل اینسنکین (InsaneCoin)

شما می توانید InsaneCoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل اینسنکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید InsaneCoin (اینسنکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال اینسنکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال اینسنکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال اینسنکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *