وهلکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول WhaleCoin (WHL)

وهلکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول WhaleCoin (WHL)

وهلکین (WhaleCoin) چیست؟

ارز دیجیتالی وهلکین دارای شبکه توافقی است که به صورت WHL در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار وهلکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد وهلکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. وهلکین ایمن است و تاکنون وهلکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان وهلکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد WHL وجود دارد از جمله :سازنده وهلکین کیست؟ آیا وهلکین قانونی است؟ وهلکین چگونه کار می کند؟ آیا WhaleCoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز وهلکین (WhaleCoin) ؟

ارزش کل وهلکین در بازار جهانی 705640 دلار که معادل آن به تومان 3175380000 تومان است. آینده وهلکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش وهلکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت وهلکین در بازار 0.164954 دلار که معادل آن در بازار ایران 742.293 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول وهلکین (WhaleCoin)

برای ساخت کیف پول وهلکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول WhaleCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت وهلکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش WHL دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار وهلکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل وهلکین، بازیابی و بازگشت حساب وهلکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولWhaleCoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت وهلکین (WhaleCoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت وهلکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی وهلکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. وهلکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق WhaleCoin استخراج وهلکین از طریق دستگاه های ماینر وهلکین است.

خرید وهلکین ارزان

برای خرید وهلکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده وهلکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت وهلکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید وهلکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای وهلکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب وهلکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل وهلکین به تومان است. درصد رشد WHL در حال حاضر -0.0479 و قیمت WHL جهت خرید 0.164954 دلار و 742.293 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش وهلکین (WhaleCoin)

اگر قصد فروش وهلکین را دارید از طریق سایت WhaleCoin اقدام کنید. با توجه به ارزش WhaleCoin در بازار جهانی که معادل 705640 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به وهلکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده وهلکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان WhaleCoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا وهلکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای وهلکین می باشد.

تبدیل وهلکین (WhaleCoin)

شما می توانید WhaleCoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل وهلکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید WhaleCoin (وهلکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال وهلکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال وهلکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال وهلکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *