ایدیک رایگان و آموزش ساخت کیف پول iDice (ICE)

ایدیک رایگان و آموزش ساخت کیف پول iDice (ICE)

ایدیک (iDice) چیست؟

ارز دیجیتالی ایدیک دارای شبکه توافقی است که به صورت ICE در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار ایدیک در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد ایدیک نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. ایدیک ایمن است و تاکنون ایدیک هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان ایدیک از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد ICE وجود دارد از جمله :سازنده ایدیک کیست؟ آیا ایدیک قانونی است؟ ایدیک چگونه کار می کند؟ آیا iDice در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز ایدیک (iDice) ؟

ارزش کل ایدیک در بازار جهانی 252435 دلار که معادل آن به تومان 1135957500 تومان است. آینده ایدیک در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش ایدیک سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت ایدیک در بازار 0.160683 دلار که معادل آن در بازار ایران 723.0735 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول ایدیک (iDice)

برای ساخت کیف پول ایدیک روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول iDice و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت ایدیک مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش ICE دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار ایدیک حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل ایدیک، بازیابی و بازگشت حساب ایدیک در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولiDice می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت ایدیک (iDice) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت ایدیک به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی ایدیک میتونید کسب در آمد داشته باشید. ایدیک رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق iDice استخراج ایدیک از طریق دستگاه های ماینر ایدیک است.

خرید ایدیک ارزان

برای خرید ایدیک میتوانید از سایت های واسط فروشنده ایدیک ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت ایدیک خرید را انجام دهید. قبل از خرید ایدیک نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای ایدیک وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب ایدیک کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل ایدیک به تومان است. درصد رشد ICE در حال حاضر 0.4329 و قیمت ICE جهت خرید 0.160683 دلار و 723.0735 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش ایدیک (iDice)

اگر قصد فروش ایدیک را دارید از طریق سایت iDice اقدام کنید. با توجه به ارزش iDice در بازار جهانی که معادل 252435 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به ایدیک در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده ایدیک در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان iDice را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا ایدیک را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای ایدیک می باشد.

تبدیل ایدیک (iDice)

شما می توانید iDice را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل ایدیک به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید iDice (ایدیک) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال ایدیک نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال ایدیک از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال ایدیک را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *