راووکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Rawcoin (XRC)

راووکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول Rawcoin (XRC)

راووکین (Rawcoin) چیست؟

ارز دیجیتالی راووکین دارای شبکه توافقی است که به صورت XRC در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار راووکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد راووکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. راووکین ایمن است و تاکنون راووکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان راووکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد XRC وجود دارد از جمله :سازنده راووکین کیست؟ آیا راووکین قانونی است؟ راووکین چگونه کار می کند؟ آیا Rawcoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز راووکین (Rawcoin) ؟

ارزش کل راووکین در بازار جهانی 14492 دلار که معادل آن به تومان 65214000 تومان است. آینده راووکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش راووکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت راووکین در بازار 0.02056 دلار که معادل آن در بازار ایران 92.52 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول راووکین (Rawcoin)

برای ساخت کیف پول راووکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Rawcoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت راووکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش XRC دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار راووکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل راووکین، بازیابی و بازگشت حساب راووکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولRawcoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت راووکین (Rawcoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت راووکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی راووکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. راووکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Rawcoin استخراج راووکین از طریق دستگاه های ماینر راووکین است.

خرید راووکین ارزان

برای خرید راووکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده راووکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت راووکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید راووکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای راووکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب راووکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل راووکین به تومان است. درصد رشد XRC در حال حاضر 0.0807 و قیمت XRC جهت خرید 0.02056 دلار و 92.52 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش راووکین (Rawcoin)

اگر قصد فروش راووکین را دارید از طریق سایت Rawcoin اقدام کنید. با توجه به ارزش Rawcoin در بازار جهانی که معادل 14492 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به راووکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده راووکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Rawcoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا راووکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای راووکین می باشد.

تبدیل راووکین (Rawcoin)

شما می توانید Rawcoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل راووکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Rawcoin (راووکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال راووکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال راووکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال راووکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *