سوپرنتیکت رایگان و آموزش ساخت کیف پول SuperNET (UNITY)

سوپرنتیکت رایگان و آموزش ساخت کیف پول SuperNET (UNITY)

سوپرنتیکت (SuperNET) چیست؟

ارز دیجیتالی سوپرنتیکت دارای شبکه توافقی است که به صورت UNITY در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار سوپرنتیکت در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد سوپرنتیکت نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. سوپرنتیکت ایمن است و تاکنون سوپرنتیکت هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان سوپرنتیکت از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد UNITY وجود دارد از جمله :سازنده سوپرنتیکت کیست؟ آیا سوپرنتیکت قانونی است؟ سوپرنتیکت چگونه کار می کند؟ آیا SuperNET در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز سوپرنتیکت (SuperNET) ؟

ارزش کل سوپرنتیکت در بازار جهانی 35825476 دلار که معادل آن به تومان 161214642000 تومان است. آینده سوپرنتیکت در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش سوپرنتیکت سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت سوپرنتیکت در بازار 43.9 دلار که معادل آن در بازار ایران 197550 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول سوپرنتیکت (SuperNET)

برای ساخت کیف پول سوپرنتیکت روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول SuperNET و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت سوپرنتیکت مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش UNITY دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار سوپرنتیکت حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل سوپرنتیکت، بازیابی و بازگشت حساب سوپرنتیکت در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولSuperNET می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت سوپرنتیکت (SuperNET) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت سوپرنتیکت به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی سوپرنتیکت میتونید کسب در آمد داشته باشید. سوپرنتیکت رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق SuperNET استخراج سوپرنتیکت از طریق دستگاه های ماینر سوپرنتیکت است.

خرید سوپرنتیکت ارزان

برای خرید سوپرنتیکت میتوانید از سایت های واسط فروشنده سوپرنتیکت ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت سوپرنتیکت خرید را انجام دهید. قبل از خرید سوپرنتیکت نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای سوپرنتیکت وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب سوپرنتیکت کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل سوپرنتیکت به تومان است. درصد رشد UNITY در حال حاضر -0.5725 و قیمت UNITY جهت خرید 43.9 دلار و 197550 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش سوپرنتیکت (SuperNET)

اگر قصد فروش سوپرنتیکت را دارید از طریق سایت SuperNET اقدام کنید. با توجه به ارزش SuperNET در بازار جهانی که معادل 35825476 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به سوپرنتیکت در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده سوپرنتیکت در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان SuperNET را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا سوپرنتیکت را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای سوپرنتیکت می باشد.

تبدیل سوپرنتیکت (SuperNET)

شما می توانید SuperNET را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل سوپرنتیکت به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید SuperNET (سوپرنتیکت) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال سوپرنتیکت نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال سوپرنتیکت از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال سوپرنتیکت را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *