جواهرات طلا رایگان و آموزش ساخت کیف پول Prospectors Gold (PGL)

جواهرات طلا رایگان و آموزش ساخت کیف پول Prospectors Gold (PGL)

جواهرات طلا (Prospectors Gold) چیست؟

ارز دیجیتالی جواهرات طلا دارای شبکه توافقی است که به صورت PGL در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار جواهرات طلا در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد جواهرات طلا نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. جواهرات طلا ایمن است و تاکنون جواهرات طلا هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان جواهرات طلا از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد PGL وجود دارد از جمله :سازنده جواهرات طلا کیست؟ آیا جواهرات طلا قانونی است؟ جواهرات طلا چگونه کار می کند؟ آیا Prospectors Gold در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز جواهرات طلا (Prospectors Gold) ؟

ارزش کل جواهرات طلا در بازار جهانی 4948524 دلار که معادل آن به تومان 22268358000 تومان است. آینده جواهرات طلا در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش جواهرات طلا سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت جواهرات طلا در بازار 0.076721 دلار که معادل آن در بازار ایران 345.2445 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول جواهرات طلا (Prospectors Gold)

برای ساخت کیف پول جواهرات طلا روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Prospectors Gold و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت جواهرات طلا مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش PGL دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار جواهرات طلا حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل جواهرات طلا، بازیابی و بازگشت حساب جواهرات طلا در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولProspectors Gold می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت جواهرات طلا (Prospectors Gold) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت جواهرات طلا به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی جواهرات طلا میتونید کسب در آمد داشته باشید. جواهرات طلا رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Prospectors Gold استخراج جواهرات طلا از طریق دستگاه های ماینر جواهرات طلا است.

خرید جواهرات طلا ارزان

برای خرید جواهرات طلا میتوانید از سایت های واسط فروشنده جواهرات طلا ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت جواهرات طلا خرید را انجام دهید. قبل از خرید جواهرات طلا نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای جواهرات طلا وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب جواهرات طلا کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل جواهرات طلا به تومان است. درصد رشد PGL در حال حاضر -0.253 و قیمت PGL جهت خرید 0.076721 دلار و 345.2445 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش جواهرات طلا (Prospectors Gold)

اگر قصد فروش جواهرات طلا را دارید از طریق سایت Prospectors Gold اقدام کنید. با توجه به ارزش Prospectors Gold در بازار جهانی که معادل 4948524 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به جواهرات طلا در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده جواهرات طلا در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Prospectors Gold را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا جواهرات طلا را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای جواهرات طلا می باشد.

تبدیل جواهرات طلا (Prospectors Gold)

شما می توانید Prospectors Gold را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل جواهرات طلا به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Prospectors Gold (جواهرات طلا) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال جواهرات طلا نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال جواهرات طلا از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال جواهرات طلا را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *