چسکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول ChessCoin (CHESS)

چسکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول ChessCoin (CHESS)

چسکین (ChessCoin) چیست؟

ارز دیجیتالی چسکین دارای شبکه توافقی است که به صورت CHESS در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار چسکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد چسکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. چسکین ایمن است و تاکنون چسکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان چسکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد CHESS وجود دارد از جمله :سازنده چسکین کیست؟ آیا چسکین قانونی است؟ چسکین چگونه کار می کند؟ آیا ChessCoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز چسکین (ChessCoin) ؟

ارزش کل چسکین در بازار جهانی 422871 دلار که معادل آن به تومان 1902919500 تومان است. آینده چسکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش چسکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت چسکین در بازار 0.007826 دلار که معادل آن در بازار ایران 35.217 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول چسکین (ChessCoin)

برای ساخت کیف پول چسکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول ChessCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت چسکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش CHESS دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار چسکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل چسکین، بازیابی و بازگشت حساب چسکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولChessCoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت چسکین (ChessCoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت چسکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی چسکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. چسکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق ChessCoin استخراج چسکین از طریق دستگاه های ماینر چسکین است.

خرید چسکین ارزان

برای خرید چسکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده چسکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت چسکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید چسکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای چسکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب چسکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل چسکین به تومان است. درصد رشد CHESS در حال حاضر 0.0904 و قیمت CHESS جهت خرید 0.007826 دلار و 35.217 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش چسکین (ChessCoin)

اگر قصد فروش چسکین را دارید از طریق سایت ChessCoin اقدام کنید. با توجه به ارزش ChessCoin در بازار جهانی که معادل 422871 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به چسکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده چسکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان ChessCoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا چسکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای چسکین می باشد.

تبدیل چسکین (ChessCoin)

شما می توانید ChessCoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل چسکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید ChessCoin (چسکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال چسکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال چسکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال چسکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *