هدلکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول HOdlcoin (HODL)

هدلکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول HOdlcoin (HODL)

هدلکین (HOdlcoin) چیست؟

ارز دیجیتالی هدلکین دارای شبکه توافقی است که به صورت HODL در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار هدلکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد هدلکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. هدلکین ایمن است و تاکنون هدلکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان هدلکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد HODL وجود دارد از جمله :سازنده هدلکین کیست؟ آیا هدلکین قانونی است؟ هدلکین چگونه کار می کند؟ آیا HOdlcoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز هدلکین (HOdlcoin) ؟

ارزش کل هدلکین در بازار جهانی 240992 دلار که معادل آن به تومان 1084464000 تومان است. آینده هدلکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش هدلکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت هدلکین در بازار 0.00153 دلار که معادل آن در بازار ایران 6.885 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول هدلکین (HOdlcoin)

برای ساخت کیف پول هدلکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول HOdlcoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت هدلکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش HODL دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار هدلکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل هدلکین، بازیابی و بازگشت حساب هدلکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولHOdlcoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت هدلکین (HOdlcoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت هدلکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی هدلکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. هدلکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق HOdlcoin استخراج هدلکین از طریق دستگاه های ماینر هدلکین است.

خرید هدلکین ارزان

برای خرید هدلکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده هدلکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت هدلکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید هدلکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای هدلکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب هدلکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل هدلکین به تومان است. درصد رشد HODL در حال حاضر 0.2327 و قیمت HODL جهت خرید 0.00153 دلار و 6.885 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش هدلکین (HOdlcoin)

اگر قصد فروش هدلکین را دارید از طریق سایت HOdlcoin اقدام کنید. با توجه به ارزش HOdlcoin در بازار جهانی که معادل 240992 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به هدلکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده هدلکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان HOdlcoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا هدلکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای هدلکین می باشد.

تبدیل هدلکین (HOdlcoin)

شما می توانید HOdlcoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل هدلکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید HOdlcoin (هدلکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال هدلکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال هدلکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال هدلکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *