بوستکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول BoostCoin (BOST)

بوستکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول BoostCoin (BOST)

بوستکین (BoostCoin) چیست؟

ارز دیجیتالی بوستکین دارای شبکه توافقی است که به صورت BOST در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار بوستکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد بوستکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. بوستکین ایمن است و تاکنون بوستکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان بوستکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد BOST وجود دارد از جمله :سازنده بوستکین کیست؟ آیا بوستکین قانونی است؟ بوستکین چگونه کار می کند؟ آیا BoostCoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز بوستکین (BoostCoin) ؟

ارزش کل بوستکین در بازار جهانی 143349 دلار که معادل آن به تومان 645070500 تومان است. آینده بوستکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش بوستکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت بوستکین در بازار 0.012091 دلار که معادل آن در بازار ایران 54.4095 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول بوستکین (BoostCoin)

برای ساخت کیف پول بوستکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول BoostCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت بوستکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش BOST دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار بوستکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل بوستکین، بازیابی و بازگشت حساب بوستکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولBoostCoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت بوستکین (BoostCoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت بوستکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی بوستکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. بوستکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق BoostCoin استخراج بوستکین از طریق دستگاه های ماینر بوستکین است.

خرید بوستکین ارزان

برای خرید بوستکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده بوستکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت بوستکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید بوستکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای بوستکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب بوستکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل بوستکین به تومان است. درصد رشد BOST در حال حاضر -0.3811 و قیمت BOST جهت خرید 0.012091 دلار و 54.4095 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش بوستکین (BoostCoin)

اگر قصد فروش بوستکین را دارید از طریق سایت BoostCoin اقدام کنید. با توجه به ارزش BoostCoin در بازار جهانی که معادل 143349 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به بوستکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده بوستکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان BoostCoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا بوستکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای بوستکین می باشد.

تبدیل بوستکین (BoostCoin)

شما می توانید BoostCoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل بوستکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید BoostCoin (بوستکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال بوستکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال بوستکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال بوستکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *