وکتری رایگان و آموزش ساخت کیف پول VectorAI (VEC2)

وکتری رایگان و آموزش ساخت کیف پول VectorAI (VEC2)

وکتری (VectorAI) چیست؟

ارز دیجیتالی وکتری دارای شبکه توافقی است که به صورت VEC2 در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار وکتری در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد وکتری نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. وکتری ایمن است و تاکنون وکتری هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان وکتری از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد VEC2 وجود دارد از جمله :سازنده وکتری کیست؟ آیا وکتری قانونی است؟ وکتری چگونه کار می کند؟ آیا VectorAI در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز وکتری (VectorAI) ؟

ارزش کل وکتری در بازار جهانی 76389 دلار که معادل آن به تومان 343750500 تومان است. آینده وکتری در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش وکتری سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت وکتری در بازار 0.004591 دلار که معادل آن در بازار ایران 20.6595 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول وکتری (VectorAI)

برای ساخت کیف پول وکتری روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول VectorAI و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت وکتری مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش VEC2 دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار وکتری حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل وکتری، بازیابی و بازگشت حساب وکتری در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولVectorAI می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت وکتری (VectorAI) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت وکتری به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی وکتری میتونید کسب در آمد داشته باشید. وکتری رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق VectorAI استخراج وکتری از طریق دستگاه های ماینر وکتری است.

خرید وکتری ارزان

برای خرید وکتری میتوانید از سایت های واسط فروشنده وکتری ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت وکتری خرید را انجام دهید. قبل از خرید وکتری نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای وکتری وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب وکتری کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل وکتری به تومان است. درصد رشد VEC2 در حال حاضر -0.1021 و قیمت VEC2 جهت خرید 0.004591 دلار و 20.6595 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش وکتری (VectorAI)

اگر قصد فروش وکتری را دارید از طریق سایت VectorAI اقدام کنید. با توجه به ارزش VectorAI در بازار جهانی که معادل 76389 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به وکتری در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده وکتری در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان VectorAI را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا وکتری را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای وکتری می باشد.

تبدیل وکتری (VectorAI)

شما می توانید VectorAI را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل وکتری به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید VectorAI (وکتری) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال وکتری نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال وکتری از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال وکتری را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *