نفس رایگان و آموزش ساخت کیف پول EGO (EGO)

نفس رایگان و آموزش ساخت کیف پول EGO (EGO)

نفس (EGO) چیست؟

ارز دیجیتالی نفس دارای شبکه توافقی است که به صورت EGO در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار نفس در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد نفس نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. نفس ایمن است و تاکنون نفس هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان نفس از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد EGO وجود دارد از جمله :سازنده نفس کیست؟ آیا نفس قانونی است؟ نفس چگونه کار می کند؟ آیا EGO در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز نفس (EGO) ؟

ارزش کل نفس در بازار جهانی 50615 دلار که معادل آن به تومان 227767500 تومان است. آینده نفس در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش نفس سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت نفس در بازار 0.000844 دلار که معادل آن در بازار ایران 3.798 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول نفس (EGO)

برای ساخت کیف پول نفس روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول EGO و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت نفس مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش EGO دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار نفس حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل نفس، بازیابی و بازگشت حساب نفس در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولEGO می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت نفس (EGO) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت نفس به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی نفس میتونید کسب در آمد داشته باشید. نفس رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق EGO استخراج نفس از طریق دستگاه های ماینر نفس است.

خرید نفس ارزان

برای خرید نفس میتوانید از سایت های واسط فروشنده نفس ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت نفس خرید را انجام دهید. قبل از خرید نفس نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای نفس وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب نفس کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل نفس به تومان است. درصد رشد EGO در حال حاضر 0.2263 و قیمت EGO جهت خرید 0.000844 دلار و 3.798 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش نفس (EGO)

اگر قصد فروش نفس را دارید از طریق سایت EGO اقدام کنید. با توجه به ارزش EGO در بازار جهانی که معادل 50615 دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به نفس در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده نفس در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان EGO را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا نفس را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای نفس می باشد.

تبدیل نفس (EGO)

شما می توانید EGO را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل نفس به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید EGO (نفس) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال نفس نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال نفس از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال نفس را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *