الکترونی رایگان و آموزش ساخت کیف پول Electroneum (ETN)

الکترونی رایگان و آموزش ساخت کیف پول Electroneum (ETN)

الکترونی (Electroneum) چیست؟

ارز دیجیتالی الکترونی دارای شبکه توافقی است که به صورت ETN در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار الکترونی در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد الکترونی نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. الکترونی ایمن است و تاکنون الکترونی هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان الکترونی از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد ETN وجود دارد از جمله :سازنده الکترونی کیست؟ آیا الکترونی قانونی است؟ الکترونی چگونه کار می کند؟ آیا Electroneum در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز الکترونی (Electroneum) ؟

ارزش کل الکترونی در بازار جهانی Unknown دلار که معادل آن به تومان در حال حاضر 0 تومان است. آینده الکترونی در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش الکترونی سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت الکترونی در بازار 0.100167 دلار که معادل آن در بازار ایران 450.7515 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول الکترونی (Electroneum)

برای ساخت کیف پول الکترونی روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول Electroneum و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت الکترونی مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش ETN دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار الکترونی حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل الکترونی، بازیابی و بازگشت حساب الکترونی در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولElectroneum می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت الکترونی (Electroneum) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت الکترونی به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی الکترونی میتونید کسب در آمد داشته باشید. الکترونی رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق Electroneum استخراج الکترونی از طریق دستگاه های ماینر الکترونی است.

خرید الکترونی ارزان

برای خرید الکترونی میتوانید از سایت های واسط فروشنده الکترونی ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت الکترونی خرید را انجام دهید. قبل از خرید الکترونی نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای الکترونی وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب الکترونی کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل الکترونی به تومان است. درصد رشد ETN در حال حاضر 0.4547 و قیمت ETN جهت خرید 0.100167 دلار و 450.7515 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش الکترونی (Electroneum)

اگر قصد فروش الکترونی را دارید از طریق سایت Electroneum اقدام کنید. با توجه به ارزش Electroneum در بازار جهانی که معادل Unknown دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به الکترونی در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده الکترونی در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان Electroneum را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا الکترونی را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای الکترونی می باشد.

تبدیل الکترونی (Electroneum)

شما می توانید Electroneum را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل الکترونی به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید Electroneum (الکترونی) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال الکترونی نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال الکترونی از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال الکترونی را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *