ادرکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول EDRCoin (EDRC)

ادرکین رایگان و آموزش ساخت کیف پول EDRCoin (EDRC)

ادرکین (EDRCoin) چیست؟

ارز دیجیتالی ادرکین دارای شبکه توافقی است که به صورت EDRC در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار ادرکین در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد ادرکین نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. ادرکین ایمن است و تاکنون ادرکین هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان ادرکین از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد EDRC وجود دارد از جمله :سازنده ادرکین کیست؟ آیا ادرکین قانونی است؟ ادرکین چگونه کار می کند؟ آیا EDRCoin در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز ادرکین (EDRCoin) ؟

ارزش کل ادرکین در بازار جهانی Unknown دلار که معادل آن به تومان در حال حاضر 0 تومان است. آینده ادرکین در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش ادرکین سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت ادرکین در بازار 0.057153 دلار که معادل آن در بازار ایران 257.1885 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول ادرکین (EDRCoin)

برای ساخت کیف پول ادرکین روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول EDRCoin و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت ادرکین مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش EDRC دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار ادرکین حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل ادرکین، بازیابی و بازگشت حساب ادرکین در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولEDRCoin می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت ادرکین (EDRCoin) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت ادرکین به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی ادرکین میتونید کسب در آمد داشته باشید. ادرکین رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق EDRCoin استخراج ادرکین از طریق دستگاه های ماینر ادرکین است.

خرید ادرکین ارزان

برای خرید ادرکین میتوانید از سایت های واسط فروشنده ادرکین ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت ادرکین خرید را انجام دهید. قبل از خرید ادرکین نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای ادرکین وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب ادرکین کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل ادرکین به تومان است. درصد رشد EDRC در حال حاضر -0.0511 و قیمت EDRC جهت خرید 0.057153 دلار و 257.1885 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش ادرکین (EDRCoin)

اگر قصد فروش ادرکین را دارید از طریق سایت EDRCoin اقدام کنید. با توجه به ارزش EDRCoin در بازار جهانی که معادل Unknown دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به ادرکین در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده ادرکین در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان EDRCoin را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا ادرکین را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای ادرکین می باشد.

تبدیل ادرکین (EDRCoin)

شما می توانید EDRCoin را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل ادرکین به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید EDRCoin (ادرکین) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال ادرکین نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال ادرکین از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال ادرکین را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *