التک رایگان و آموزش ساخت کیف پول eLTC (ELTC2)

التک رایگان و آموزش ساخت کیف پول eLTC (ELTC2)

التک (eLTC) چیست؟

ارز دیجیتالی التک دارای شبکه توافقی است که به صورت ELTC2 در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار التک در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد التک نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. التک ایمن است و تاکنون التک هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان التک از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد ELTC2 وجود دارد از جمله :سازنده التک کیست؟ آیا التک قانونی است؟ التک چگونه کار می کند؟ آیا eLTC در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز التک (eLTC) ؟

ارزش کل التک در بازار جهانی Unknown دلار که معادل آن به تومان در حال حاضر 0 تومان است. آینده التک در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش التک سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت التک در بازار 0.000176 دلار که معادل آن در بازار ایران 0.792 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول التک (eLTC)

برای ساخت کیف پول التک روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول eLTC و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت التک مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش ELTC2 دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار التک حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل التک، بازیابی و بازگشت حساب التک در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولeLTC می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت التک (eLTC) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت التک به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی التک میتونید کسب در آمد داشته باشید. التک رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق eLTC استخراج التک از طریق دستگاه های ماینر التک است.

خرید التک ارزان

برای خرید التک میتوانید از سایت های واسط فروشنده التک ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت التک خرید را انجام دهید. قبل از خرید التک نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای التک وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب التک کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل التک به تومان است. درصد رشد ELTC2 در حال حاضر -0.0483 و قیمت ELTC2 جهت خرید 0.000176 دلار و 0.792 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش التک (eLTC)

اگر قصد فروش التک را دارید از طریق سایت eLTC اقدام کنید. با توجه به ارزش eLTC در بازار جهانی که معادل Unknown دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به التک در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده التک در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان eLTC را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا التک را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای التک می باشد.

تبدیل التک (eLTC)

شما می توانید eLTC را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل التک به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید eLTC (التک) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال التک نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال التک از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال التک را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *