پیپیر رایگان و آموزش ساخت کیف پول PayPeer (PAYP)

پیپیر رایگان و آموزش ساخت کیف پول PayPeer (PAYP)

پیپیر (PayPeer) چیست؟

ارز دیجیتالی پیپیر دارای شبکه توافقی است که به صورت PAYP در فضای مجازی نمایش داده می شود. نمودار پیپیر در چند ماه اخیر رشد بسیار زیاده داشته است و درصد رشد پیپیر نشان دهنده افزایش روزانه قیمت آن است. پیپیر ایمن است و تاکنون پیپیر هک نشده است. با توجه به نظارت های شبکه ای روی این ارز توسط سازندگان پیپیر از دست دادن آن تقریبا غیر ممکن است. چند ابهام در مورد PAYP وجود دارد از جمله :سازنده پیپیر کیست؟ آیا پیپیر قانونی است؟ پیپیر چگونه کار می کند؟ آیا PayPeer در ایران قابل خرید وفروش است؟ و …

قیمت روز پیپیر (PayPeer) ؟

ارزش کل پیپیر در بازار جهانی Unknown دلار که معادل آن به تومان در حال حاضر 0 تومان است. آینده پیپیر در بازار با توجه به ارزش بالای آن باعث شده است تا خرید و فروش پیپیر سود بالایی را برای کاربران داشته باشد. در حال حاضر قیمت پیپیر در بازار 0.00015 دلار که معادل آن در بازار ایران 0.675 تومان است.

آموزش ساخت کیف پول پیپیر (PayPeer)

برای ساخت کیف پول پیپیر روش های بسیاری وجود دارد با مراجعه به سایت های ساخت کیف پول PayPeer و عضویت در آن می توانید یک والت ایدی برای خود داشته باشید. دقت کنید پس در هنگام عضویت در سایت پیپیر مشخصات حقیقی خود را وارد کنید چرا که در خرید و فروش PAYP دچار مشکل نشوید. شما میتوانید در گوشی موبایل خود با نرم افزار پیپیر حساب ارزی خود را بسازید و مشاهده کنید. در صورتی که حساب شما با مشکل مواجه شد یا رمز خود رافراموش کردید برای حل مشکل پیپیر، بازیابی و بازگشت حساب پیپیر در گوشی و کامپیوتر نیاز به ایمیل و ارسال اس ام اس به شماره شما می باشد. برای دانلود کیف پولPayPeer می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دریافت پیپیر (PayPeer) رایگان

اگر به دنبال راهی برای کسب در آمد هستید با ماین کردن و دریافت پیپیر به صورت رایگان و یا تبلیغات کلیکی پیپیر میتونید کسب در آمد داشته باشید. پیپیر رایگان به کیف پول شما منتقل می شود و به راحتی قابل فروش است. میتوان گفت یکی از راه های پولدار شدن از طریق PayPeer استخراج پیپیر از طریق دستگاه های ماینر پیپیر است.

خرید پیپیر ارزان

برای خرید پیپیر میتوانید از سایت های واسط فروشنده پیپیر ایرانی استفاده کنید یا مستقیما از سایت پیپیر خرید را انجام دهید. قبل از خرید پیپیر نمودار رشد ارز را مشاهده کنید. یکی از مزایای پیپیر وجود سایت های بسیار زیاد است. و از معایب پیپیر کارمزد انتقال وجه بین کیف پول ها و همچنین تبدیل پیپیر به تومان است. درصد رشد PAYP در حال حاضر 0.3088 و قیمت PAYP جهت خرید 0.00015 دلار و 0.675 تومان می باشد که به صورت روزانه تغییر میکند.

فروش پیپیر (PayPeer)

اگر قصد فروش پیپیر را دارید از طریق سایت PayPeer اقدام کنید. با توجه به ارزش PayPeer در بازار جهانی که معادل Unknown دلار در هر لحظه میتوانید این ارز را به حساب بانکی خود در هر بانکی در ایران تبدیل و انتقال دهید. تبدیل دلار به پیپیر در سایت های ایرانی و خارجی ممکن است. همچنین پیشنهاد میکنیم با توجه به آینده پیپیر در فروش آن دقت لازم را داشته باشید. اگر خودتان PayPeer را به معادل دلار آن تبدیل کنید یا پیپیر را به تومان تبدیل کنید مبلغی که به دست می آید با مبلغ صرافی ها کمی متفاوت است که این امر بر اساس تغییر قیمت لحظه ای پیپیر می باشد.

تبدیل پیپیر (PayPeer)

شما می توانید PayPeer را به دلار، تومان و ارزهای دیگر تبدیل کنید. تبدیل پیپیر به تومان در سایت های ایرانی انجام میگیرد. همچنین شما می توانید PayPeer (پیپیر) را به بیت کوین (bitcoin) تبدیل کنین.باید مدنظر داشته باشید که در جابه جایی هر ارزی بدهی است که این انتفال شامل کارمزد باشد. در هنگام انتقال پیپیر نیز مبلغی بابت انتقال بین کیف پول در قالب کارمزد انتقال پیپیر از موجودی کسر می شود. میزان کارمزد را می توانید خودتان تعیین کنید دقت کنید هرچقدر میزان کارمزد انتقال پیپیر را بیشتر انتخاب کنید جابه جایی سریع تر صورت میگیرد.

دانلود
دانلود

دانلود فایل ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *